частини мови тести на відповідність

Тестові завдання для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з теми «Класифікація частин мови». Тренувальні тести та запитання на ЗНО з предмета українська мова і література. Предмет: Українська мова і література Предмет: УКРАЇНСЬКА МОВА Розділ: Морфологія Тема: Класифікація частин мови Кількість завдань: 41. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041. Зачекайте, йде розрахунок. Завдання 1 з 41. З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). Знову осінь.


Виконайте тест, щоб перевірити знання з української мови (4 клас). Іменник, прикметник, дієслово - це. Предмет: Українська мова, 4 клас. Тест виконано: 43 рази. Робота з учнями. Результати учнів на сторінці «Результати тестувань». Самостійно. Результати тестування не зберігаються. Домашня робота. В реальному часі. Тестування. Відповідності.


Тестування з теми «Частини мови». ІІ варіант. 1. Укажіть хибне твердження: а) іменникові властивий граматичний рід; б) рід іменників, ужитих у множині, визначають за початковою формою; в) родових іменникових форм не мають окремі назви тварин; г) іменники, що вживаються тільки у множині, за родами не розрізняються; ґ) в українській мові іменники належать до одного з трьох родів. Тестування з теми «Частини мови». ІІІ варіант. 1. Укажіть рядок, у якому найповніше подано граматичні ознаки іменника: а) змінюється за родами й часами; б) змінюється за числами й особами; в) змінюється за числами, відмінками; г) змінюється за відмінками, іноді – за числами; ґ) належить до певного роду, відміни, змінюється за числами й відмінками.


Дивицця, викликає, команда Динамо, свитає, україна, шчоб, київський, ходе, двацять пятий, чоловіче, шіснадцять, з високіх гір, за дремучими лісами, фотопарат, річка Дніпро. "Частини мови". Тести: ІІ варіант. 1. В якому ряду всі слова - іменники


Тема. Контрольна робота . Тестування за темою « Службові частини мови». Мета: перевірити знання і вміння учнів з теми « Службові частини мови»; розвивати навички застосування правил із вивченоі теми при виконанні тестових завдань; виховувати наполегливість у навчанні, старанність. Очікувані результати: учні виконують тестові завдання, використовуючи засвоєний теоретичний матеріал, слідкують за культурою мовлення. Тестування – дієвий засіб перевірити рівень засвоєння вивчені теми, можливість розвитку логічног мислення, здатності використати набуті знання на практиці. II Основний зміст роботи. Виконання тестових завдань. 1.У якому рядку всі слова належать до службових частин мови


Українська мова. Підготовка до ЗНО (зовнішнього незалежного оцінювання). 1. З’ясуйте, якою частиною мови є кожне з виділених слів (цифра в дужках позначає: наступне слово) Я хочу, щоб цвіла (1)край шляху квітка, і гула над нею (2)працьовита бджола, (3)і жайворон співав у високій (4)блакиті. А іменник Б прикметник В дієприкметник (форма дієслова) Г прийменник Д сполучник. 2. З’ясуйте, якою частиною мови є кожне з виділених слів (цифра в дужках позначає наступне слово). (1)Чи знаєте ви, (2)що український віночок — не просто краса, а й оберіг, бо в ньому (3)є (4)така чаклунська сила, що біль знім.


5.2. Іменник як частина мови. 1. Усі іменники є власними назвами в рядку. А Лубни, місто, „Заповіт”, Бердичів Б Анди, Альпи, Карпати, гори В „Климко”, „Маруся”, „Наталка Полтавка”, Бровко Г Дністер, Волга, річка, Москва Д торт, пломбір, „Наполеон”, безе. 73. Укажіть відповідність між прикладом та правилом уживання великої літери. 1 усі слова пишуться з великої літери 2 з великої літери пишеться перше слово 3 з малої літери пишеться перше слово 4 усі слова пишуться з малої літери. А (К, к)иївський (Н, н)аціональний (У, у)ніверситет Б (О, о)рганізація (О, о)б’єднаних (Н, н)ацій В (С, с)узір’я (Ч, ч)умацький (Ш, ш)лях Г (К, к)иївські (В, в)улиці Д (Н, н)ародний (А, а)ртист (У, у)країни.


Українська мова(тести)7 клас. Тестові завдання , надруковані у розділі «Методична скринька» науково – методичного журналу «Вивчаємо українську мову та літературу» № 26-27 2013 рік. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. 7. Установіть відповідність між підкресленим дієсловом і тим, яку синтаксичну роль він виконує в реченні: 1. Любить людей мене навчила мати А) присудок; 2. Агітбригада приїхала до міста виступати. Г) перехід однієї частини мови в іншу. 2. У котрому рядку всі дієслова тільки ІІ дієвідміни: А) жаліти, вечеряти, розбивати; Б) темніти, купити, знати; В) бачити, держати, летіти ; Г) казати, будувати, говорити. 3. У дієсловах на – шся смієшся, піклуєшся вимовляється звук: А) [ т’с’:а] ; Б) [ с’:а]


Основними критеріями добору, створення пропонованих учням завдань стали: відповідність навчальній меті теми уроку української мови, віковим можливостям. Вони поділялися: за формою організації на фронтальні, групові, індивідуальні; за організацією навчальної діяльності на репродуктивні, продуктивні, пошукові, творчі; за формою виконання на усні й письмові.


Форма входу. Категорії розділу. Тести з мови [67]. Тести з літератури [0]. Пошук. Календар. 151. Визначте вид підрядної частини складного речення: Де б не опинився, блукаючи цієї ночі Баглай, всюди невидимо була з ним і його юна мадонна (О. Гончар). а) місця; б) з'ясувальна; в) означальна; г) допустова. 152. Визначте вид підрядної частини складного речення: Йому здалося, ніби світ зразу став яснішим (О. Гончар). а) порівняльна; б) з'ясувальна; в) означальна; г) допустова. 153. Визначте вид підрядної частини складного речення: Питають сосни, де я мешкаю (Д. Павличко). а) місця; б) з'ясувальна; в) означальна; г) допу . Читати далі ». Категорія: Тести з мови | Перегляді.


Тести - одна з найоптимальніших форм контролю навчальних досягнень учнів. Ґрунтовна й системна робота з тестами на уроках сприяє підвищенню орфографічної й пунктуаційної грамотності, формуванню орфоепічних, граматичних,лексичних, стилістичних умінь і навичок. Тести також є проміжним етапом у підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання. Особливістю пропонованих тестових завдань є використання внутрішньопредметних зв'язків. Складаючи тести, автори спиралися на рекомендації тестологів та власний багаторічний досвід викладання української мови в школі. Завдання з української мови, подані.


Сполучник як службова частина мови. Процесуальні складові мовної предметної компетентності, що реалізуються при виконанні завдання: Розпізнавати сполучники, правильно й комунікативно доцільно використовувати сполучники в мовленні. 16. Через дефіс пишуться всі слова в рядку А генерал/майор, кіловат/година, міні/комп’ютер; Б південно/бережний, південно/східний, північно/західний; В військово/транспортний, військово/зобов’язаний, військово/юридичний; Г ясно/зелений, ясно/окий, ясно/золотистий


Утворити слова способом переходу з однієї частини мови в іншу. Ввести їх у речення. Учений, літом. 22. Установіть відповідність між іменниками, які вживаються тільки в множині, та назвами, що означають ці іменники. 1) Карпати, Семигори, Афіни а) речовини. 2) вершки, парфуми, дріжджі б) відрізки часу, свят, обрядів. 24. Установіть відповідність між виділеним іменником та його синтаксичною роллю. 1) Булава й прапор – обереги історичної пам’яті. а) підмет. 2) Козацькі чайки з’явилися на морі. б) додаток.


Тематична контрольна робота. Службові частини мови. ТЕСТИ — Розробки уроків - Українська мова 7 клас ІІ семестр - конспекти уроків - у посібнику репрезентовано всі уроки української мови для І семестру 7 класу за новою програмою 11-річної школи згідно з наказом Міністерства освіти і науки України № 585 від 29.05.2015. 11. Установіть відповідність між виділеними слова і частинами мови. 1 Прийменник. А Дзвенять гаї, мов арфи, а день біжить, сміється.


Службові частини мови - це (зазвичай) маленькі слова, які так важко розрізнити. "І" - це сполучник, прийменник чи частка? Відповідь не однозначна. Розклади собі все по поличках, переглянувши цей урок про те, як розрізняти службові частини мови! Тренувальні тести. Є складені сполучники для того щоб, незважаючи на те що. Кома може ставитися або перед усім сполучником, або перед щоб чи що, проте тільки один раз. Проте це правило поширюється на випадки, коли складений сполучник є у постпозиції до головної частини складнопідрядного речення. Якщо ж речення починається не з головної частини, тоді кому перед щоб зазвичай ставити не треба: Незважаючи на те що йшов дощ, ми пішли гуляти.


Тестові завдання. Українська мова. Інтерактивні таблиці Культура мовлення. Система частин мови Іменник Прикметник Числівник Займенник ПРО ВІДМІННОСТІ В РОДІ Й ЧИСЛІ ІМЕННИКІВ Основні ознаки тексту. Тези. Тезисний план Завдання. Система частин мови. Іменні частини мови Завдання. Орфографія. Написання складних слів Завдання.


Частини мови і принципи їх класифікації. Граматичні категорії іменних частин мови. Займенник як частина мови. Особові займенники. Самостійні частини мови. Тести. 1. 1 Позначити рядок, у якому названо самостійні частини мови : • А. Іменник, прикметник, числівник, прислівник. • . 3. Установити відповідність між словами та способом їх творення: • 1. Префіксально-суфіксальний. • 2. Суфіксальний. • 3. Складання основ. •

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

щекотка истории вк

экология южной америки

контрольна робота укр літ 11 клас розстріляне відродження відповіді