технологія надання додаткових послуг в готелі
Готельний бізнес - це сфера надання різних послуг матеріального і нематеріального характеру. Він тісно пов'язаний зі ступенем розвиненості в країні ділового туризму і відпочинку. власне . Пошук по сайту. Основні і додаткові послуги в готелях. Технологія надання додаткових послуг в готелі. Facebook. Twitter. Google+. Готельний бізнес - це сфера надання різних послуг матеріального і нематеріального характеру. Він тісно пов'язаний зі ступенем розвиненості в країні ділового туризму і відпочинку. Власне, туристичний бізнес не можеіснувати без готельних підприємств.
Для людей далеких від сфери надання послуг, словосполучення це представляється розпливчастим і неконкретним. Термін "гостинність" уведений експертами конфедерації ХОТРЕК - національних асоціацій готелів і ресторанів у Європейському економічному співтоваристві (ЄЕС), утвореної у 1982 р. У ХОТРЕК перебуває 22 національні асоціації (1млн. підприємств, 4млн. службовців). Індустрія гостинності є збірним поняттям, що охоплює різні форми діяльності в сфері послуг, пов'язані з прийняттям і обслуговуванням гостей. Особлива роль у розвитку підприємств гостинності належить США. На думку іс.
Послуги, що надаються в готелях, підрозділяються на основні та додаткові. Вони можуть бути безкоштовними і платними. До основної послуги готелю належить проживання. Без додаткової оплати гостям можуть бути надані такі види послуг: виклик швидкої допомоги; користування медичною аптечкою; доставка в номер кореспонденції по її одержання; підйом до певного часу; надання окропу, голок, ниток, одного комплекту посуду і столових приладів. Перелік і якість надання платних додаткових послуг повинні відповідати вимогам привласненій готелю категорії.
Перелік і якість надання платних додаткових послуг повинні відповідати вимогам присвоєної готелю категорії. Найбільш поширені: екскурсійне обслуговування; замовлення послуг гідів-перекладачів; організація продажу квитків на всі види транспорту; організація продажу квитків в театри, цирк, на концерти і т.д.; замовлення автотранспорту за заявкою гостей; виклик таксі; прокат автомобілів; замовлення місць в ресторанах міста; покупка і доставка квітів; продаж сувенірів, листівок та іншої друкованої продукції; ремонт взуття, ремонт і прасування одягу; прання та хімчистка одягу; користування сауною; послуги.
Послуги, що надаються в готелях, поділяються на основні та додаткові. Вони можуть бути безкоштовними і платними. До основних послуг належать послуги: проживання та харчування згідно з "Правилами надання готельних послуг". Без додаткової оплати гостям можуть бути надані наступні види послуг: виклик швидкої допомоги; користування медичною аптечкою; доставка в номер кореспонденції по її одержанні; побудка до певного часу; надання окропу, голок, ниток, одного комплекту посуду і столових приладів. Перелік і якість надання платних додаткових послуг повинні відповідати вимогам присвоєної го.
Надання гостю необхідних послуг у готелі є власне змістом готельного сервісу. Кількість додаткових послуг у готелі може бути дуже великою, а їх асортимент - різноманітним. Це залежить від рівня комфорту готелю і водночас визначає його класність. Технологія прийому замовлень на прання, чищення, ремонт та прасування одягу та білизни гостя передбачає можливість зробити це без особистого контакту з обслуговуючим персоналом. Для цього у ванній кімнаті номера вивішують спеціальні пакети, а в рекламній папці вміщують прейскурант цін та бланки замовлень, в яких гість вказує вид послуги і бажаний термін виконання.
Перелік додаткових послуг істотно відрізняється в різних за видами та категоріями готелях. Готелі категорії "Люкс" або "5*" повинні надавати всі додаткові послуги самостійно. Для цього вони мають розгалужену мережу підрозділів (перукарню, ресторан, кафе, бар, відділення зв' язку та банку, крамниці, кіоски, хімчистку, касу з продажу квитків на всі види транспорту тощо), що виробляють і реалізовують різноманітні додаткові послуги. У сучасних готелях організація системи надання послуг досягла нової прогресивної технології обслуговування туристів. Так, великою зручністю для гостей готелю є запровадження пластикових карток.
Організація надання основних і додаткових послуг. Туризм / Основи готельної справи - Руденко В.П. 10.1. Особливості процесу надання основних послуг у готелях. 10.2. Додаткові готельні послуги як показник високої якості, конкурентоспроможності та культури обслуговування. 10.3. Якість обслуговування туристів у готелях - важливий чинник розвитку туризму. 10.3.1. Поняття якості послуг. 10.3.2. Чинники формування якості обслуговування. 10.3.3. Фактори впливу на якість обслуговування у готельних комплексах. 10.1. Особливості процесу надання основних послуг у готелях.
КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЯХ» НА ТЕМУ: «ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ (НА ПРИКЛАДІ ДП «ГОТЕЛЬ УКРАЇНА»)» Студентки 2 курсу 21ГО(з) групи Радіонова В.А Члени комісії Клименко І.М., Полуда В.В., Земліна Ю.В. 2. Чотирьох зірковий готель «Україна» (юридична назва ДП «Готель Україна») розташований у самому центрі м. Києва – на Майдані.
За способом надання додаткові послуги можуть бути платними та безплатними. До безплатних послуг належать: зберігання багажу в камерах схову (не більше двох місць); доставления телеграфної кореспонденції до номеру; виклик швидкої допомоги; доставления до номеру термометра, медикаментів першої необхідності; побудка проживаючих у будь-який час; доставления до номеру довідкової та сувенірної реклами, фірмових конвертів і паперу; зберігання грошей, цінних паперів (згідно опису); надання ниток, голок; видання довідок про розташування та. У сучасних готелях організація системи надання послуг досягла ново;, прогресивної технології обслуговування туристів.
Послуги, що надаються в готелях, бувають основними і додатковими. До основних послуг належать проживання та харчування. Асортимент додаткових послуг варіюється залежно від «зірковості» готелів. До основних послуг належать послуги проживання та харчування. Крім цього, послуги можуть бути безкоштовними і платними. Перелік і якість надання платних додаткових послуг повинен відповідати вимогам присвоєної готелю категорії. Не у всіх готелях є можливість організовувати побутове обслуговування гостей і надавати їм повний перелік послуг. Однак усюди повинні прагнути до того, щоб набір послуг повністю відповідав запитам гостей. Додаткові послуги є неодмінною складовою діяльності будь-якого готелю.
Види додаткових послуг та технологія їх надання персоналом поверхової служби готелю. Послуги що надаються в готелі "Голосіївському" поділяються на основні та додаткові. Також в готелі мається парковка. Приватна парковка на місці (необхідне попереднє резервування). Також маються додаткові послуги . За стадією перебування гостя йде оформлення розрахунків і виїзд із готелю. Розрахункова година в готелі - 12:00 (заїзд в 12:00, виїзд о 10:00) У день від'їзду гість одержує повний розрахунок, його просять оплатити заборгованість і повернути ключі від номера, перш ніж залишити готель, це займає не більше 8 хвилин. Для оформлення розрахунків з гостями передбачені бланки суворої звітності.
Виконайте тест, щоб перевірити знання з технологій (11 клас). За метою задоволення потреб гостя виділяють такі види послуг . послуги власне готелю, підприємств, що орендують площі в готелі, та підприємств, що мають договір з готелем. Запитання 4. За формою організації надання виділяють послуги: варіанти відповідей. стандартні, розширеного попиту та унікальні; платні, безплатні та компліментарні; житлово-комунальні і побутові . створенні пакетів і програм послуг; наданні додаткових послуг постійним клієнтам; наданні проживання та додаткових послуг. Запитання 7. Вартість користування сейфом включається у вартість проживання в готелях категорії: варіанти відповідей. 2 зірки; 3 зірки; 4 зірки
Користування готелями, надання та обсяг готельних послуг регулюються "Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг" від 16.03.2004 №19. В цих правило дані наступні визначення: готельна послуга- дії (операції) підприємства з розміщення споживача шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в готелі, а також інша діяльність, пов'язана з розміщенням та тимчасовим проживанням. додаткові послуги - обсяг послуг, що не належать до основних послуг готелю, замовляються та сплачуються споживачем додатково за окремим договором. Без згоди споживача готель не має права надавати додаткові послуги, які не включено в договір.
9.2 Служби обслуговування в готелі та технологія надання додаткових послуг. Готельне господарство представляє не тільки засоби розміщення туристів, воно нині є базою комплексного обслуговування гостей країни чи туристського центру. Сучасні готелі все частіше будуються та експлуату-ються як великі готельні та туристські комплекси. Часто туристи приймають рішення про повторне відвідання того чи іншого центру, виходячи саме з якості проживання та обслуговування в його готелях. Правильний вибір місця розміщення та забезпечення високої якості сервісу допомагають фахівцям туристської сфери досягти значного збільшення туристичного потоку та підвищити економічну ефективність .
Додаткові послуги – обсяг послуг, що не належать до основних послуг, замовляються та оплачуються додатково за окремим договором. Додаткові послуги бувають оплачувані та безплатні. До додаткових послуг належить побутове обслуговування, яке спрямоване на задоволення потреб гостей, що виникають під час їхнього проживання в готелі. Технологія надання додаткових послуг повинна передбачати раціональне розміщення служб у готелі з метою спрощення і скорочення до мінімуму процедури оформлення замовлень на послуги. Служби готелю, що беруть участь у наданні послуг, повинні працювати в тісній взаємодії, що виключає випадки повторного звернення туристів з одного й того ж питання.
Коментарі
Дописати коментар