англійська система фізичного виховання нового часу діяльність т арнольда
Англійська система виховання нового часу, внутрішній зміст олімпійської ідеї, більш того, фізкультура університетів і коледжів англосаксонських країн є втіленням у життя педагогічних концепцій Чарльза Кінгслі та Томаса Арнольда. Їхнє життя, досягнуті ними результати узагальнив у своїй книзі «Шкільні дні Тома Брауна» Томас Х’юз. Значення цього твору, за оцінкою англійських істориків спорту, можна порівняти з важливістю «Гертруди» Л. Песталоцці. Теоретичні основи реформи виховання, здійсненої в англійських школах у середині XIX століття, розробив канонік Вестмінстерського абатства Чарльз Кінгслі.
Виникнення нових систем фізичного виховання 4.6. Утворення нових форм та структур фізичного виховання: релігійних, національних, професійних, воєнізованих 4.7. Міжнародний скаутський рух РОЗДІЛ 5. Особливості розвитку спорту нового часу 5.1. Англійська система фізичного виховання 5.2. Формування в Англії шкільного фізичного виховання, заснованого на спортивній та ігровій діяльності 5.3. Діяльність Чарльза Кінгслі і Томаса Арнольда 5.4. Розвиток спорту і утворення міжнародних спортивних організацій 5.5. Вдосконалення технічної, тактичної і фізичної підготов- леності у видах спорту 5.6. Формування наукових основ розвитку спорту РОЗДІЛ 6. Фізична культура у новітній час 6.1.
Лекція №7. Фізична культура в Україні у період нового та новітнього часу. 1. Формування в Англії шкільного фізичного виховання, заснованого на сучасній спортивній та ігрової діяльності. 1.1 Колиска футболу-школа 2. Початок поширення спорту - міжнародний вплив арнольдізма 3. Структурні зміни фізичної культури 3.1 Криза систем гімнастики 3.2. У другій половині XVIII ст. у вищих і середніх шарах англійської буржуазії, схилятися перш до пуританському світогляду, теж стало "шиком" дотримуватися звичаїв аристократії.
Особливості розвитку спорту Нового часу - Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса. Арнольда. - Формування системи міжнародних змагань та організаційних. структур міжнародного спорту. - Формування наукових основ розвитку спорту. 1.3. ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ № п/п Зміст самостійної роботи. Всього годин Самостійне опрацювання наступних тем з розділу І “Світова історія фізичної культури”: - Особливості фізичної культури у країнах стародавнього Сходу. та Америки.
Спорт як складова шкільного фізичного виховання в Англії. Англійські діти отримують на уроці разів у п'ять менше матеріалу, ніж діти в українських школах. Дітки в молодших класах не сидять за партами, вишикуваними в ряди, їм не пояснюють новий матеріал, їм майже не задають домашніх завдань. Середня освіта В системі загальної середньої освіти Великобританії виділяються два основних види шкіл: граматичні та об'єднані (крім них функціонують також технічні та сучасні середні школи).
Чарльз Кінгслі і Арнольд Томас як англійські романісти педагоги і проповідники оцінка діяльності і значення в історії педагогіки. Томас Арнольд включив вільний час школярів в програму занять і встановив точний час для відпочинку, суворо контрольоване вчителями. Він став першим директором, найнявши професіонала як шкільний тренера. Необхідно відзначити, що до Регбі Томас Арнольд працював у приватній школі Віндзора, де сам проводив заняття з плавання, метання списа, гімнастики, стрибків. Фізичне виховання, яка грунтується на спортивній та ігрової діяльності, отримало назву «арнольдізм». 2 Чарльз Кінгслі. Чарльз Кінгслі англ.
Модернізуються старі системи фізичного виховання. Використання буржуазією фізичного виховання і спорту з метою підготовки резервів для армій стає неминучим. Створення масових армій стало можливим у зв’язку із скороченням строку служби, обмеженому 1,5-2 роками. Скорочення строку служби викликало перенесення основних завдань військового навчання на виховання молоді у допризовний період. Цього ж потребує техніка і тактика бою, характерні для імперіалістичних війн. Ці війни не потребують «муштри і парадності», які були притаманні арміям XVIII і початку XIX ст. Імперіалістичні війни потребували біл.
1. Вивчити стан нинішньої системи фізичного виховання студенток та визначити ступінь розробленості проблеми розвитку фізичних здібностей студенток ВНЗ. 2. Систематизувати сучасні види аеробіки в залежності від їхнього впливу на організм студенток вищих навчальних закладів. 3. Виявити рівень фізичної підготовленості студенток, визначити інтереси й мотивацію дівчат до занять з фізичного виховання та доцільність впровадження скіпінгу й чер-дансу для використання на заняттях зі студентками ВНЗ. У 70-х роках виникає нова форма фізичної активності – аеробні танці засновником яких вважають Дж. Соренсена. До програми ритмічних танців увійшли: стрибки, махи, біг, танцювальні рухи та кроки.
6. Характеристика англійської системи фізичного виховання нового часу. Діяльність Т.Арнольда. 7. Рух “арнольдизм” та його значення. 8. Проаналізуйте передумови виникнення скаутського руху. 2. Діяльність Ф.Амороса. 3. Виникнення та розвиток «Сокільської» системи гімнастики. 4. Науково-методична думка в галузі фізичного виховання у середні віки. 5. Розвиток спортивних клубів нового часу.. 6. Діяльність Т.Арнольда. 7. Особливості фізичного виховання та спорту у другий період нових часів. 8. Виникнення міжнародних спортивних федерацій. 9. Розвиток наукових основ фізичного виховання. Лекція 5. Витоки фізичної культури в україні.
На Європейському континенті шкільне фізичне виховання розвивалося переважно на основі гімнастики. Найбільш крупними національно-буржуазними системами, створеними на початку Нового часу, були німецька, шведська й чеська [2, с.53]. Німецький гімнастичний (турнерський) рух відходить своїм корінням у філантропізм. Він сформувався на початку XIX ст. і пов’язаний з іменами Ф. Яна і Е. Айзелена.
Спортивно-ігрові системи фізичного виховання (діяльність Томаса Арнольда) в Англії, США, Російській імперії (А. Радіщев, Г. Сковорода, В. Белінський. Становлення і розвиток педагогічних основ системи фізичного виховання-питання фізичного виховання дітей і молоді в педагогічних працях Д. Локка, Ж. Ж. Руссо, І. Г. Песталоцці. Діяльність Діяльність Герхарда Фіта та І. Гутса-Мутса. Тема 7. Фізична культура і спорт в другий період нової історії. Виникнення і розвиток робітничого спортивно-гімнастичного руху у другий період нових часів (Німеччина, Бельгія, Угорщина, Франція) та організаційних структ.
24.00.03 – фізична реабілітація. Подається на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання та спорту. Дисертація містить результати власних досліджень. Комплексна програма фізичної реабілітації була впроваджена у практичну діяльність роботи клініки реабілітації ДУ «Інститут травматології та ортопедії НАМН України» (2018 р.), відділення травматології та ортопедії клінічної лікарні № 7 м. Києва (2018 р.) та Центру спортивної реабілітації «Олімпійський» (2018 р.). Сформульовані в дисертації висновки доповнили матеріали навчальних дисциплін кафедри фізичної реабілітації Національного університету фізичного виховання і спорту України при.
сучасній системі фізичного виховання студентів українських ВНЗ. Аналіз досліджень і публікацій. Система фізичного виховання у ВНЗ різних країн світу переважно є органічним поєднанням діяльності держави, її уряду, суспільних організацій, установ та інститутів. Їх робота спрямована на всебічний гармонійний розвиток особистості [1, 12]. У країнах із великим приватним капіталом, у більшості випадків, перевага надається розвитку студентського спорту – “клубна система” [1, 2], яка має як свої переваги, так і недоліки.
Для діяльності студентів у сфері фізичного виховання пріоритетними є освітні аспекти. Фізична освіта направлена на задоволення об'єктивної потреби студентів в освоєнні системи спеціальних знань, набутті професіонально. значущих умінь і навиків. Навчальні заняття є основною формою фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Вони плануються в навчальних планах з усіх спеціальностей і їх проведення забезпечується викладачами кафедр фізичного виховання.
Фізичне виховання - система соціально-педагогічних заходів, спрямованих на зміцнення здоров'я, загартування організму, гармонійний розвиток форм, функцій і фізичних можливостей людини, формування життєво важливих рухових навичок та вмінь. Теорія і практика фізичного виховання спираються на дані фізіології, яка озброює теорію і методику фізичного виховання знаннями про закономірності розвитку організму людини, вплив різноманітних чинників на його функціональну діяльність. На основі її даних розробляють науково обґрунтовану систему фізичних вправ, спрямованих на розвиток рухових дій і форму.
Фізичне виховання – педагогічно організований процес розвитку фізичних якостей, навчання руховим діям і формування спеціальних знань. Спорт – складова частина фізичної культури, заснована на викорис-танні соревновательной діяльності й підготовки до неї в сполученні з прагненням, що займаються до досягнення максимального результату. Поняття "система фізичного виховання" відбиває в цілому історично певний тип соціальної практики фізичного виховання, доцільно впорядкова-ну сукупність її вихідних основ і форм організації, що залежать від умов конкретної суспільної формації. У сукупності з визначальними її положеннями система фізичного ви-ховання.
Фізичне виховання фітнес-технології силової. СПРЯМОВАНОСТІ Практикум. для студентів усіх спеціальностей. Київ 2014. Основним інструментом професійної діяльності спеціалістів оздоровчого фітнесу є кондиційне тренування – система спеціаль-но організованих форм м’язової діяльності, що передбачає підви-щення фізичного стану до певного рівня. У кондиційному тренуванні, основні науково-методичні поло-ження якого розроблені професором, доктором педагогічних наук Л. Іващенко, ефективність фізичних вправ визначається кількістю і тривалістю занять, інтенсивністю і характером засобів, викорис-таними режимами роботи й відпочинку.
Коментарі
Дописати коментар