самостійна робота складнопідрядне речення

Для перевідки знань учнів 9 класу з теми "СКЛАДНОПІДРЯДНЕ РЕЧЕННЯ З КІЛЬКОМА ПІДРЯДНИМИ" пропонується 15 карток із завданнями: переписати речення, вставити пропущені розділові знаки, зробити синтаксичний розбір речення (дати характеристику речення, визначити його тип, вказати види підрядних, накреслити схему).. Конспект на урок Українська мова скачати.


Самостійна робота. Складнопідрядне речення. Інструкція. У реченні Хоч козацька держава існувала не довго й посідала тільки частину української території, однак вона мала вирішальний вплив на розвиток національної свідомості (Із журналу) підрядна частина: часу; з'ясувальна; допустова; наслідку. Схемі [ . ) відповідає речення: У садку теж панує урочиста, замислена тиша, яка мимоволі примушує прислухатись до того, що діється в твоїй душі (Є. Гуцало). Якби подув вітер, якби подужчала на озері хвиля, то острівець міг би чи за хвилею поплисти, а чи за вітром злетіти вгору (Є. Гуцало). Квітн.


У якому рядку є складнопідрядне речення? Осінь на околиці рве пожовкле листя, і дощами колеться, і вітрами злиться. Все, що видається випадковим і позбавленим змісту, насправді підлягає необхідності й доцільності. У якому рядку є складнопідрядне речення з підрядним означальним? Мудрого не зламає лихо і не зіпсує нещастя. Питають сосни, де я мешкаю.


Тематична контрольна робота за темою «Складнопідрядне речення». 1.Де може бути підрядне речення стосовно головного? А)Тільки перед головним. Б)Перед або після головного. В)Перед після або в середині головного речення. Г)Тільки після головного. 2.Знайдіть речення,в яких засобом зв’язку між частинами є сполучні слова. А)Деякі люди не користуються повагою через те, що їх не цікавлять інші люди. Б)Вічний революціонер-дух, що тіло рве до бою, рве за поступ, щастя й волю… . 5.Визначте складнопідрядне речення з підрядним з’ясувальним: А)Це не просто зілля, яке треба виполоти. Б)…Є міста, що лише ждуть свого майбутнього, перебуваючи, так би мовити, в зародку.


Головна » 2017 » Грудень » 25 » Самостійна робота з теми "Складнопідрядні речення з підрядним означальним та з’ясувальним". 19:15. Самостійна робота з теми "Складнопідрядні речення з підрядним означальним та з’ясувальним". Варіант 1. 1. Розставте пропущені розділові знаки. Підкресліть граматичні основи речень, накресліть схеми та визначте вид підрядних. Зазначте, сполучником чи сполучним словом приєднана підрядна частина. 1. Я народився на землі від батька що орав ту землю.


Самостійна робота №7 з теми: "Складне речення". 11 клас. 1. Складнопідрядним з кількома підрядними є речення: А Коли дивитись у невтомне джерело і думати про неосяжну землю, то спаде на думку, що земля має серце чисте й могутнє. Б Але там, де збереглися залишки степового травостою, на початку літа настає дивовижно прекрасна, ніби святкова пора. В Тіло йому охопила гаряча млость, в очах плавали жовті плями, і від того здавалося, що й надворі теж жовто. Г З суворою гідністю і навіть настороженістю жде він, поки син, вставши з газика, підійде до нього.


8. Складнопідрядним з означальною частиною є речення А І де в світі тая сила, щоб в бігу його спилила. Б Море так бадьоро хлюпає, що аж слухати любо. В Так літував Іван у полонині, аж доки вона не спустіла. Г Благословен, чий труд прекрасний життя здіймає із руїн. Д Де літо маки стеле килимами, дитя в городі ходить коло мами. 12. Складнопідрядним зі з’ясувальною частиною є речення А Дуже любив професор, коли перед Зеленими святами дівчата приходили у плавні зілля збирати та квіти для вінків. Б Лисицю найвигідніше полювати взимку, коли земля натягне на себе білу-білу та пухку-пухку ковдру. В Мій перший вірш написаний в окопі, на тій сипкій од вибухів стіні, коли згубило зорі в гороскопі моє дитинство, вбите на війні.


1. Чому складносурядні та складнопідрядні речення належать до сполучникових? 2. У чому проявляється нерівноправність за змістом частин складнопідрядного речення? 3. У чому різниця між сполучниками та сполучними словами? 4. На які види поділяються складнопідрядні речення за синтаксичними відношеннями частин? 5. Назвіть види складнопідрядних речень з підрядним обставинним. 6. Як практично найзручніше визначати вид підрядної частини? 240. Виконайте тестові завдання. І. Яке з поданих речень не є складнопідрядним? А Був би я щасливим все життя, коли б ти в мою голодну душу кинула копійку співчуття .


Самостійна робота "Складнопідрядне речення" (за романом І.Багряного "Тигролови"). Категорія: тести, самостійні роботи | Додав: teachers. Переглядів: 2066 | Завантажень: 355 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0. Всього коментарів: 3.


Складносурядне речення. Складнопідрядне речення. Мета: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь і навичок з теми; формувати вміння самостійної роботи; розвивати логічне мислення, уміння узагальнювати та систематизувати матеріал; виховувати повагу й любов до української літератури. Тип уроку: урок контролю знань, умінь і навичок (перевірки володіння всіма видами мовленнєвої діяльності).


Контрольна робота № 2 з розділу «Складнопідрядне речення» (контрольний тест). Мета: оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників з розділу «Складнопідрядне речення»; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів. ХІД УРОКУ.


Творчі вправи до теми «Складнопідрядне речення», 9 клас. Творче моделювання • Скласти складнопідрядні речення, додавши до поданих головних частин підрядні. Записати їх. Накреслити схеми. • Накреслити схеми змодельованих речень. Самостійна робота. • Додати до поданих головних частин підрядні з’ясувальні. Оформити. складнопідрядні речення, розставляючи потрібні розділові знаки. 1. Я зичу щоб . 2. Серед великої тиші чулось тільки як . Дослідження-моделювання. • Дослідити структуру складнопідрядних речень. Визначити вид підрядних. частин, накреслити схеми-моделі.


Складне речення. Матеріал для самостійної роботи. 1. Змоделювати вислови відомих особистостей. 1. Тільки тоді можна зрозуміти суть речей . Види складних речень. 1 складносурядне. 2 складнопідрядне. 3 безсполучникове. 4 складне речення з різними видами зв’язку. Речення. А) Тільки українська держава, у якій домінуватиме національна ідея, дасть нашому народові світлу будущину й невмирущість (Д. Павличко). Б) Усе минає і все проходить, але продовжуватиметься життя, джерело якого – любов (І. Багряний). 5. Знайдіть відповідність між видом речення та прикладом. 1 СПР з послідовною підрядністю. 2 СПР з однорідною підрядністю.


1.Вкажіть складнопідрядне речення. А В яру шуміли верби густим, затишно-рівним співом, і бадьорогомоніли на горі дуби. Б Як усе-таки добре, що природа відроджується, зацвітає. В Нарешті запалили свічку, та вітер одразу її погасив. 2. Вкажіть складнопідрядне речення, в якому виділено підрядну частину. А Я люблю, як, буває, осінню пахне яблуками у хаті. Б Чимало смутку осені позичив цей день, що вийшов на дорогу ранню. В Як невимовне віршами не скажеш, чи не німою зробиться душа? 3. Вкажіть складнопідрядне речення, в якому засобом зв’язку є сполучне слово. А Люблю похмурі дні, коли сизі хмари ле.


Складносурядні речення”. Дані завдання допоможуть вчителеві оцінити рівень навчальних досягнень з теми “Складне речення. Складносурядне речення”. Різнорівневі завдання дають змогу кожному учневі виконати те завдання, яке посильне саме для нього і відповідає його здібностям; сприяють підвищенню активізації та актуалізації навчальної діяльності учнів, відбувається індивідуалізація навчання. Вікно перегляду документа. ПІБ : Дідик Сніжана Петрівна. Посада : вчитель української мови та літератури. Місце роботи : Мар'янопільський НВК "Загальноосвітня школа I-II ступенів – дитячий садок&quo.


Мета : систематизувати та узагальнити набуті знання про складнопідрядне речення; удосконалити вміння визначати будову складнопідрядних речень, їх види та навички синтаксичного розбору; розвивати навички синтаксичного розбору речення; творчі здібності; виховувати патріотичні почуття, любов до мистецтва слова, до рідного краю. Навчальний заклад: Долинський природничо-математичний ліцей. Тема: Види складнопідрядних речень. Тренувальні вправи. Мета : систематизувати та узагальнити набуті знання про складнопідрядне речення; удосконалити вміння визначати будову складнопідрядних речень, їх види та навички синтаксичного розбору; розвивати навички синтаксичного розбору речення; творчі здібності

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

щекотка истории вк

экология южной америки

контрольна робота укр літ 11 клас розстріляне відродження відповіді