конспект уроку географія 6 клас підземні води
Конспект уроку складено на основі підручника з географії для 6 класу. У розробці висвітлено головні моменти теми уроку. Конспект на урок Географія скачати. „Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні та мінеральні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану та суходолу”. Львів – 2017. Тема: Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні та мінеральні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану та суходолу. Мета: дати учням уявлення про підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі, показати їхню відмінність від термальних і мінеральних вод
Инфоурок › География ›Конспекты›Урок №57 Тема: ПІДЗЕМНІ ВОДИ, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні й мінеральні води. Урок №57 Тема: ПІДЗЕМНІ ВОДИ, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні й мінеральні води. Мета: формування знань про підземні води та умови утворення підземних вод; поглиблення знань про властивості гірських порід та властивості води; вдосконалення вмінь працювати з навчальним матеріалом, аналізувати його, робити висновки; виховання бережливого ставлення до водних багатств. Тип уроку: комбінований. Базові поняття: підземні води, водопроникні та водостійкі гірські породи, ґрунтові води, артезіанські води. ЗМІСТ УРОКУ. I. Організаційний момент.
Конспекти уроків вчителя. Підземні води. Мета: формування знань про підземні води та умови утворення підземних вод; поглиблення знань про властивості гірських порід та властивості води; вдосконалення вмінь працювати з навчальним матеріалом, аналізувати його, робити висновки; виховання бережливого ставлення до водних багатств. Тип уроку: комбінований. Обладнання: атласи, підручники, схема (відеофрагмент) «Утворення підземних вод», дві лійки з піском та глиною. Опорні поняття: вода, гірські породи, атмосферні опади, гідросфера, печери. Базові поняття: підземні води, водопроникні та водостійкі гі.
Географія. 6 клас. Розробки уроків. Іі семестр. Розділ ііі. Географічна оболонка та її складові. Тема 3. Гідросфера. Урок 53. Підземні води. Вивчення нового матеріалу. Робота зі словником. Підземні води — води, що є у тріщинах гірських порід, пустотах і порах. Питання. Як утворюються підземні води? Підземні води утворюються в процесі взаємодії гідросфери й атмосфери з літосферою. Умови утворення підземних вод: а) велика кількість опадів; б) пропускання гірських порід. Здатність гірських порід пропускати воду пояснюється тим, що в них є пори, тріщини, пустоти. Чим більші частинки, тим більші пори і тим легше проходить крізь породу вода.
Урок географии в 6 классе "Подземные воды" план-конспект урока по географии (6 класс). Опубликовано 29.10.2019 - 8:00 - Деркач Лариса Анатольевна. урок географии в 6 классе. Скачать: Вложение. Тема урока: "Воды суши. Подземные воды" Цели:Сформировать у учащихся представление о подземных водах, их видах, происхождении, условиях залегания, использования и проблемах охраны.. Конспект урока географии по теме: Воды суши:" Реки и озера". Сформировать представления о реке, ее частях, частях речной системы и долины, сформировать представление о многообразии озер и их происхождении, представление о типах озерных котловин, бессточны. Урок географии по теме "Воды суши. Реки."
Класс: 6. Цели урока: дать полное представление о происхождении, видах и использовании подземных вод; показать необходимость бережного отношения к ним как к источнику чистой, пригодной для питья воды. Опорные знания и умения. Вода в природе, растворы в природе; работа воды в природе; использование воды человеком; охрана вод (природоведение 5 класс). Материалы осенней экскурсии, свойства горных пород (география 6 класс). Умение: чтение плана местности; определять участки выхода подземных вод на поверхность. Планируемые знания.
Конспект занятия. Цели данного урока является: Сформировать у учащихся представление о подземных водах, их видах, происхождении, усло виях залегания, использования и проблемах охраны. Разобрать новые понятия и определения. Продолжить формирование умения работать с географической картой. Содержимое публикации. 6 класс. Тема урока «Подземные воды. Межпластовые воды и грунтовые. Цели
Конспекти уроків географії, 6 клас. 23.02.2020, 18:51. Конспекти уроків географії, 6 клас: Урок №1. Географія - наука про Землю. Урок №2. Географічні дослідження. Урок №3. Уявлення про Землю в давнину. Урок №4. Відкриття нових земель та навколосвітні подорожі. Урок №5. Сучасні дослідження. Урок №6. Діагностична робота. Урок №7. Способи орієнтування на місцевості. Компас. Урок №54. Підземні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Урок №55.
География 6 класс. Урок «Подземные воды». Цель: создать условия. Будет ли многолетняя мерзлота являться подземными водами? - да, только замёрзшая. А как образовалась вода под землей? (слайд 6). - атмосферные осадки просачивались в землю, талый снег или. просачивались поверхностные воды – реки, озера, болота.
Географія, 6 клас, тема заняття «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води». Шановні учні, батьки та вчителі! Працюючи і навчаючись в нестандартних карантинних умовах, ми звикаємо до віртуального спілкування, намагаємось зрозуміти один одного. І це здорово! Головне, сьогодні: згуртованість, організованість і оптимізм. Ми продовжуємо надсилати вам навчальні матеріали, які, сподіваємося, допоможуть краще зрозуміти й засвоїти програмовий матеріал, що розміщений в параграфах підручників. Всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання продов.
Тема: Болота. Підземні води. Навчальна мета: дати поняття про особливості та розміщення підземних вод і боліт на прикладі України; учити робити висновки про закономірності розподілу поверхневих вод і водних ресурсів територією; сформувати уявлення про значимість збереження всіх видів вод; формувати уміння аналізувати дані про внутрішні води. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник, атлас, фізична карти України. Опорні та базові поняття: підземні води, ґрунтові води, артезіанські води, мінеральні води, термальні води, артезіанський басейн, болото, верхове болото, низове боло.
План-конспект уроку є дипломантом ІІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. (Географія). Урок з географії (6 клас). Тема: Зовнішні сили Землі. Робота вітру та текучих вод. Мета . А карст – це процес розчинення гірських порід підземними водами та утворення печер. Результатом цих двох процесів є поява на поверхні Землі таких форм рельєфу, як річкові долини, водоспади, каньйони, печери, яри, балки. Ще однією могутньою силою, яка впливає на зміну рельєфу земної поверхні є вітер.
Тема уроку: Води суходолу. Річкова система, річковий басейн, вододіл. Елементи річкової долини. Пороги і водоспади. Практична робота№ 6 продовження) Позначити на контурній карті найбільші річки України та світу. Географія 6 клас. Тема уроку: Узагальнення знань по темі "Гідросфера". Завдання уроку: Повторити, закріпити знання про географічну оболонку Землі, географічні компоненти. Ознайомитися. ТЕМА: Узагальнення знань по темі" Гідросфера", "Біосфера", "Географічна оболонка", "Земля-планета людей". Тема уроку: Води суходолу. Завдання: Уважно подивіться презентацію. Конспект уроку доповнює матеріал презентації, виконати завдання, які є в конспекті уроку. Бажаю успіхів!!! 177315.pptx.
Мета уроку: сформувати знання про види руху води в океані, закономірності їх виникнення та особливості поширення на земній кулі; формувати в учнів вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, вдосконалювати вміння працювати з навчальною літературою та картами атласу, розвивати образне і логічне мислення, вміння висловлювати думки; виховувати інтерес до географії та спостережень за природою, бережливе ставлення до природи, виховувати культуру спілкування, почуття колективності.
Робота підземних вод. Підземні води, як і поверхневі, здійснюють певну роботу в товщі земної кори. Проникаючи в гірські породи, вода може їх розмивати і розчиняти. В легкорозчинних породах, якими є солі, гіпси, вапняки, виникають порожнини – печери. В Україні вони поширені в Кримських горах, на Поділлі. Найбільшою печерою в світі є Флінт-Мамонтова (США) завдовжки 361 км. В Україні найбільші печери є на Поділлі – Оптимістична (201 км) та Кримських горах – Червона (14 км). Підземні води забезпечують рослини вологою і розчиненими в них поживними речовинами. Вони є важливим джерелом живлення річок.
Урок географії 6 клас ТЕМА: Гідросфера. Світовий кругообіг води. МЕТА: сформувати в учнів первинні знання про гідросферу, її склад, світовий кругообіг води в природі; сприяти розвитку уміння пояснювати взаємозв’язок оболонок Землі на прикладі світового кругообігу води; розвивати вміння учнів підбирати аргументи до відповіді, користуючись підручником, атласом. Води Світового океану Вода в атмосфері Води суходолу моря океани водяна пара річки озера болота льодовики затоки протоки хмари підземні води опади штучні водоймища ( водосховища, ставки, канали). Понад 96% усього водного балансу Землі зосереджено у Світовому океані, 2% водних запасів Землі становлять підземні води, ще 1,8% - це лід і сніг.
Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із географії 6 клас (нова програма). Урок № 44 Тема. Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери. Світовий океан. Урок № 44 Тема. Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери. Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Річки доносять її швидко, підземні води рухаються повіль-ніше. У льодовиках вода затримується на суходолі ще довше. Світовий кругообіг води не лише пом’якшує клімат Землі, а й об’єд-нує всі складові гідросфери в одне ціле.
Географія, 6 клас Робота вчтеля географії Навчально – виховного комплексу школа №3 - колегіум Чабаненко А.Л. Слайд 2. Підземні води — води в товщі земної кори. Для утворення підземних вод потрібні дві головні умови. Це достатня кількість атмосферних опадів і залягання водопроникних шарів гірських порід над водотривкими. За умовами залягання розрізняють: Ґрунтові води - це постійно існуючі підземні води, що залягають на першому від поверхні шарі водотривких порід. Води, які розташовані між двома водотривкими шарами, називають міжпластовими. Слайд 7. ВПЛИВ РЕЛЬЄФУ: Саме хвилястий рельєф і зумовлює рух ґрунтових вод у різні боки. При цьому вода тече з вищої ділянки до нижчого місця.
Головна » Файли » Загальна географія 6 клас » Конспекти уроків. [ Додати матеріал ]. Зовнішні процеси, що сприяють зміні земної кори: робота вітру, текучих і підземних вод, морів, льодовиків. [ Викачати з сервера (59.5 Kb) ]. 02.09.2010, 06:38. Конспект уроку. 1. 2.
Як утворюються підземні води. Вода в земній корі знаходиться в трьох станах: рідкому, газоподібному і твердому. Вода і водяна пара заповнюють проміжки між частинками гірських порід. Вода в твердому стані – це кристалики і прошарку льоду в промерзлих породах. Підземні води – це води, які знаходяться в гірських породах земної кори. Підземних вод набагато більше, ніж поверхневих вод суші – річок, озер, боліт. Вони виникають за рахунок просочування вглиб землі атмосферних опадів. Найважливіша умова освіти підземних вод – здатність гірських порід пропускати воду. Розрізняють Водопроникні і водонепр.
Урок з теми Робота текучих вод. Теоретичні матеріали та завдання Географія, 6 клас. МiйКлас — онлайн школа нового покоління. 1. Робота текучих вод. Теорія: Рухома вода, будь то маленькі струмочки або великі річки, виконує як велику руйнівну, так і творчу роботу. Руйнуючи гірські породи, маленькі струмочки створюють промоїни, струмки побільше — яри, а річки — річкові долини. Річкові долини — це витягнуті зниження в рельєфі, утворені тривалою роботою річок.
Коментарі
Дописати коментар