самостійна робота 4 клас числівник
Контрольна робота містить 9 завдань у вигляді тестів. Питання закритого і відкритого типу, а також творчого характеру дають можливість учителю оцінити ріве. Перегляд файлу. 1. Числівники — це слова, що означають: (підкресли). а) назву предмета; б) ознаку предмета; в) кількість предметів, їх порядок при лічбі. 2. Числівники відповідають на питання: а) хто? що? ; б) скільки? який? котрий? ; в) коли? як? де? 3. Запиши числівники :11, 16, 700, 29, 50. _4. Напиши, як особові займенники поділяються на особи: 1особа_ 2особа_ 3 особа_.
1. Числівники означають: а) дію предмета; б) кількість предметів або їх порядок при лічбі; в) назву предмета. 2. Познач рядок числівників, які відповідають на питання скільки?: а) п’ятеро, вісім, двісті десять; б) п’ятий, восьмий, двісті десятий; в) третій, тридцятий, трьохсотий. 3. Займенник – це частина мови, яка: а) означає назву предмета; б) означає кількість предметів чи.
Самостійна робота. Числівник. Займенник. 1. У якому рядку всі слова є особовими займенниками? . В означенням; , Г додатком. Самостійна робота. Числівник. Займенник. 1. У якому рядку всі слова є особовими займенниками?
Мовна тема № 3 «Числівник. Займенник». Варіант І. 1. Числівники позначають: а) особу, предмет; б) кількість предметів або порядок при лічбі; в) ознаку предметів, г) дію предметів. Кількісні числівники позначають: а) кількість предметів; б) порядок при лічбі; в) ознаку предметів; г) дію предметів. Поясніть, будь ласка, згідно методики оцінювання контрольних робіт з математики в початкових класах.(4 клас) Якою помилкою вважається помилка допущена в записі множення в стовпчик типу 140*5=700. Учень записав 5 під нулем(вчитель виправила, що треба було записати під 4), хоча результат правильний. Оцінка 9. за контрольну роботу.(Хоча ця помилка була в додатковому завданні) І чи вважається це за помилку?
Контрольна робота з мовної теми «Числівник. Займенник» — Українська мова 4 клас - конспекти уроків (за підручником М. С. Вашуленка) - 2015 рік - розгорнуті конспекти уроків з української мови, запропоновано зразки бесід під час вивчення нового матеріалу, опорні схеми, різні види робіт над новим матеріалом, каліграфічні хвилинки, творчі завдання, цікавий ігровий матеріал.
середа, 21 березня 2018 р. Контрольна робота "Числівник. Займенник" 4 клас. Контрольна робота складена відповідно до оновлених програм 2016 - 2017 р. за підручником М.Д. Захарійчук, А.І. Мовчун. 1 варіант. 1. Яка частина мови рахує предмети? а) числівник. б) займенник. в) прийменник.
Мета: перевірити знання учнів з мови за темами «Числівник», «Займенник»; розвивати уважність, орфографічну пильність; виховувати культуру оформлення письмових робіт. Тип уроку : контрольний. Перевірка знань з мови («Числівник», «Займенник»). Мета: перевірити знання учнів з мови за темами «Числівник», «Займенник»; розвивати уважність, орфографічну пильність; виховувати культуру оформлення письмових робіт. Тип уроку : контрольний. Завантажити: Перевірка знань з мови («Числівник», «Займенник») (4 клас.
Українська мова. 5 - 9 классы. Самостійна робота з теми «Числівник» І рівень (по 1 б.) 1.Укажіть рядок, у якому всі числівники кількісні А сто п’ятий, сімдесят, півтораста Б семеро, дві цілі і три п’ятих, шістнадцять В тринадцятеро, одинадцятий, сто двадцять Г вісімдесят, дев’яносто два, двадцять сьомий 2. Укажіть рядок, у якому всі числівники пишуться разом А сімдесят/п’ятий, дев’яносто/сьомий, тридцять/третій. Б чотир/надцятий, дві/третіх, двадцять/дев’ятий В вісім/сот, вісім/надцять, шіст/десят Г десяти/тисячний, одна/восьма, сім/десят/восьмий 3.Укажіть рядок, у якому числівник з іменником .
1. Числівником називають таку частину мови, яка: а) називає ознаку предмета; б) вказує на предмет, але не називає його; в) означає кількість і порядок предметів при лічбі. 2. Числівники поділяються на… а) кількісні; б) порядкові . 6. Записати речення, записуючи числівники словами. Тиждень складається з 7 днів. Земля обертається навколо своєї осі за 24 години.
. Числівники –це слова, що означають: дію предмета кількість предметів або їх порядок при лічбі ознаку предмета. Які займенники належать до 3-ї особи? . Визнач у якому рядку всі числівники записано правильно. семи десяти, шістнадцять, шістдесят сімдесяти, шістнадцять, шістдесят сімдесяти, шіснадцять, шістдесят. Займенник - це
ПІДГОТОВКА ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ "ЗАЙМЕННИК, ЧИСЛІВНИК", 4 клас. 1. Займенник — це: а) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його; б) частина мови, яка називає предмет; в) службове слово. Що таке числівник? а) Частина мови; б) частина слова
Підкреслити числівники. Усно постав питання (Вправа "Здивуй клас") Знати, як свої п'ять пальців. Грати першу скрипку. б)Виконання завдань. в) Презентація робіт. Весела "Трійка" повідомляє, що слово "три" походить від слова "тре" - середній палець тре бічні пальці рук. 3. Самостійне списування із завданням. (Вправа записана на дошці). Дайте повні відповіді на запитання , використовуючи слова в дужках. Урок 5. Тема. Контрольна робота з теми " Числівник" Мета: перевірити знання і рівень сформованості вмінь з теми "Числівник"; виховувати в учнів охайність та самостійність Хід уроку І. Організація класу ІІ. Оголошення теми, мети уроку ІІІ. Диктант.
4. Самостійна робота. Запишіть текст, подавши числівники та одиниці вимірювання словами. Пташки-колібрі, яких ще 300 років тому європейці вважали комахами, живуть в Америці, у тропіках, субтропіках та інших кліматичних зонах, навіть на Алясці. Найбільший вид колібрі досягає завдовжки 22 см, а найменший — карликова бджілка — 6 см від кінчика хвоста до дзьоба. Усього ж налічується 350 видів таких птахів. Хвилеподібний помах крил колібрі виконується більше 40 разів на секунду. Блискавичні рухи, здатність зависати в повітрі роблять їх схожими на бджіл.
Методична розробка уроку з української мови для учнів 4 класу. Тема Числівник. Закріплення і узагальнення мовленнєвих умінь, пов’язаних з вживанням числівників. Розробка додаткових завдань з теми, картки, тестові завдання. Тема: Закріплення і узагальнення мовленнєвих умінь, пов’язаних з вживанням числівників. Обладнання: годинник, схеми-опори з теми, картки для роботи в парах та самостійної роботи, листки самоперевірки, шкала оцінювання. Хід уроку. І. Організація класу. Створення емоційного настрою. Не гаймо часу, поспішаймо
початкові класи все для вчителя початкових класів. Пропустить и перейти к материалам. Перейти к Главной навигации и Войти. Мета: перевірити знання учнів з мови за темами «Числівник», «Займенник»; розвивати уважність, орфографічну пильність; виховувати культуру оформлення письмових робіт. Хід уроку. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Закріплення вивченого про числівник. Укр.мова 4 клас. Тема: Узагальнення вивченого про числівник. Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про числівник, як частину мови. Удосконалювати вміння правильно вимовляти числівники і грамотно записувати на письмі. Виховувати увагу, старанність. Обладнання: Мультимедійна презентація, картки для групової роботи. Хід уроку: 1 Чим.
Вимова і написання найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. Робота з орфографічним словником. Вимова і написання слів шістнадцять, п’ятсот, шістсот . . 12. Урок 67. Вимова і написання найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. Робота з орфографічним словником . . 17. Урок 68. Практичне засвоєння вимови і написання відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000). 113 Узагальнювальний урок з теми «Повторення вивченого у початкових класах». 114 Підсумкова контрольна робота за рік (ДПА). 115 Аналіз перевірної роботи.
Коментарі
Дописати коментар